I går fikk jeg endelig vitnemålet, og da var jeg endelig fedig med 10 års skole. Litt rart å tenke på egentlig at alt av skole fra nå av er frivellig. Gleder meg egentlig masse til vidregåene, blir spennende. Var så heldig å få slippe begge eksamene også. Men nok om skole, nå er det feeerie!<3 Så nå skal ikke mine bein settes inn på en skole før om to månder. Deilig! I dag gikk vi ut for å spise middag og koste oss. For å feire at jeg var ferdig. Været har også vært bra, så fikk tatt noen bilder også.
//Nikon d5000 + Nikkor 50mm f:1.4//
21/6/2012 08:30:11 pm

Så fine Bilder ! elsker fargene!

Reply



Leave a Reply.

    Forfatter

    Eier av denne bloggen og nettsiden er Linn, 15 år gammel jente, med foto som en brennende interesse..

    Arkiv

    June 2012
    May 2012

    Katorogier

    All


Alt av innhold fra www.fotolinn.weebly.com, bilder, tekst, film og annet materiale er ikke tilatt å kopiere eller ta uten tilatelse fra www.fotolinn.weebly.com. © 2012