Da bestemmte jeg meg for å lage en ny blogg, eller ta bruk igjen en gammel blogg, etter en totalrenovering er den mer eller mindre presentabel. Har valg å prøve litt på blogg.no siden alle andre blogger der og sånt, så tror det blir litt lettere og sånt. I tilegg så tror jeg at jeg liker det bedre uansett. Denne siden kommer ikke til å bli slettet, men kommer antageligvis ikke til å bruke den mer i nærmeste framtid. Hadde blitt veldig glad om akkurat DU besøkte min nye blogg



Leave a Reply.

    Forfatter

    Eier av denne bloggen og nettsiden er Linn, 15 år gammel jente, med foto som en brennende interesse..

    Arkiv

    June 2012
    May 2012

    Katorogier

    All


Alt av innhold fra www.fotolinn.weebly.com, bilder, tekst, film og annet materiale er ikke tilatt å kopiere eller ta uten tilatelse fra www.fotolinn.weebly.com. © 2012